ساخت ابزار بتن ریزی

بی شک در عرصه صنایع و خدمات، وجود ابزارآلات تخصصی بسیار حائز اهمیت است. تسریع عملکرد، بهبود کیفیت خروجی کار و قوای نیروی انسانی از نتایج حاصل از ابزارآلات مدرن و تخصصی می‌باشد. وجود ابزار بتن ریزی با کیفیت بالا یکی از عوامل اصلی برای اجرای پروژه‌های بتن ریزی می‌باشد.

در راستای تولید و حمایت از کالای ایرانی، مجموعه بتن خلاق با بهره‌مندی از نیروهای خبره و باتجربه در جهت تولید تخصصی ابزار تخصصی بتن‌ریزی گام‌های موثری برداشته است و هم اکنون قادر به بومی سازی و عرضه کلیه ابزار تخصصی بتن‌ریزی است.

گروه صنعتی بتن خلاق با بهره‌مندی از کارگاه‌های مجهز تراشکاری، فلزکاری و جوشکاری گام‌های موثری در عرصه تولید ابزارآلات تخصصی کفسازی بتنی و ابزار بتن ریزی برداشته است و بعنوان یکی از شرکت‌های اصلی تولیدکننده بوده و نیاز کشور را از واردات بی‌منظور این ابزار رفع نموده است.

ابزار بتن ریزی تولیدی گروه صنعتی بتن خلاق به شرح زیر است:

ماله‌های تلسکوپی روکار و زیرکار

این ابزار ویژه کف‌سازی صنعتی و بتن استمپی می‌باشد. با بهره‌مندی از گیربکس‌های ویژه و بزرگی ابعاد ماله و هم چنین طویل بودن دسته‌های این ابزار، عملیات ماله کشی و پرداخت رنگ در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌پذیرد.

پارو

 این ابزار جهت پخش کردن سریع بتن در هنگام تخلیه آن از محل تراک میکسر می‌باشد و  همچمنین نیروی کار، انرژی کمتری جهت توزیع سطحی بتن صرف می‌کند.

.

جارو

این ابزار با وجود دسته بلند، جهت اجرای کف سازی بتن جاروکش (Broom-Finish) بکارگرفته می شود.

ماله گوشه زن

جهت مرتب سازی و پخ کردن گوشه های کار در هنگام بتن ریزی.

ماله کاتر (Grover)

جهت ایجاد درزهای انقباض و انبساط در حین اجرای بتن‌ریزی.

کوبه

جهت ایجاد بهتر و زیباتر طرح قالب‌های بتن استمپی.