بتن دکوراتیو استمپی کفپوشی خارق‌العاده

بتن استمپی که با عناوین بتن استامپی دکوراتیو، بتن منقش، بتن سنگ و … نیز از آن یاد می شود، محصولی نوین در عرصه کفپوش های بتنی است. این محصول با حفظ قابلیت های منحصر به فرد بتن، زیبایی های سنگ های طبیعی، قلوه سنگ، آجر و حتی چوب را تداعی می نماید. از لحاظ اقتصادی بسیار با صرفه و در قیاس با محصولات مشابه از لحاظ زمان اجرا بسیار سریعتر است و پیشرفت کاری در پروژه های محوطه سازی با این محصول بسیار چشمگیر است.

چرا بتن دکوراتیو استمپی را برای محوطه سازی انتخاب کنیم؟

بتن منقش، منحصر به قرد و کاملا سفارشی با نظر مشتریان

گروه صنعتی بتن خلاق مطابق با دیدگاه شما، تصورات شما را به واقعیت تبدیل می کند. با ارسال اطلاعات و بازدید میدانی از محل پروژه ، مشاورین ما زیباترین طرح و رنگ دلخواه را که با محوطه سازی شما کاملا هماهنگی خواهد داشت، پیشنهاد خواهند داد. تنوع طرح و رنگ بتن دکوراتیو، ویژگی منحصر به فرد این محصول است که سبب می شود معماران، ایده آل ترین را برای محوطه سازی خود برگزینند.

سطحی یکپارچه مناسب برای پیاده روها، پارک های بازی معابر عمومی هتل ها و مراکز خرید

سطحی یکپارچه، در قیاس با سنگ، ویژگی دیگری از این محصول است که سبب می شود به جهت یکپارچگی و نداشتن بندکشی در برابر سرما بسیار مقاوم باشد و از سوی دیگر مانع از رشد هرگونه علف هرز از زمین گردد. لذا بهترین گزینه جهت محوطه سازی جاده ها،معابر عمومی، مسیرهای دوچرخه سواری، زمین های بازی، مراکز تفریحی و تجاری و هتل ها می باشد.

مستحکم و پایدار در برابر بار ترافیکی با پوشش پولادین ضدسایش

شاید در فضاهایی با بار ترافیکی بالا، همانند رمپ ها و پارکینگ ها که اجرای کفپوش بتنی ضرورت دارد،طراحی و رنگ بندی نیز مورد توجه باشد. کفپوش بتن استمپی با طرح و رنگ های متنوع دلخواه شما، علاوه براینکه ظاهری دکوراتیو نسبت به بتن خام برای محوطه شما خلق می کند،به سبب وجود لایه رنگی سخت کننده سطحی بسیار مقاوم و ضدسایش خواهد داشت.

کاتولوگ کفپوش بتن دکوراتیو استمپی

فواید بتن دکوراتیو

بتن درجا با سطحی یکپارچه و بدون درز

تلفیقی از طرح و رنگ های مختلف براساس سفارش کارفرمایان

سرعت اجرای بسیار بالا

مقاومت سایشی بالا و با دوام

نحوه اجرای بتن دکوراتیو

1- آمادگی زیرسازی (نقشه برداری، خاکبرداری، کمپکت و تحکیم زیرکار، آرماتوربندی درصورت نیاز)

2- تخلیه و تسطیح بتن (بتن حداقل عیار 300 مسلح الیافی)

3- پاشش پودرسخت کننده ضدسایش رنگی

4- پرداخت و تسطیح بتن با ماله تلسکوپی

5- پاشش پودر جداکننده (ضدقالب) رنگی

6-اجرای طرح استمپی (مهرکردن طرح)

7- شستشو و کاتر (درز انبساط انقباض)

8- اجرای سیلر مخصوص

با مراحل اجرای بتن دکوراتیو بیشتر آشنا شوید….