مصالح و افزودنی های بتن

با پیشرفت فناوری، صنعت شیمی‌ساختمان نیز با نوآوری و توسعه در افزودنی های بتن همراه بوده و خرید مواد افزودنی بتن توسط مجریان برای اهداف سازه ای و دکوراتیو افزایش چشمگیری داشته است. برهمین اساس این مواد طراحی و تولید گشته تا با بهبود ویژگی‌ها و خواص بتن تازه و سخت شده به کاهش هزینه‌های ساخت و اجرا در پروژه‌های عمرانی کمک کند.

گروه صنعتی بتن خلاق با تکیه بردانش جمعی و مبکترین دانشگاهی در حوزه تولید و فرآوری برخی از افزودنی های بتنی گام برداشته و واحد تحقیق و توسعه این مجموعه اقدامات ارزشمندی جهت گسترش دامنه تولید و بومی سازی افزودنی های بتنی برداشته است.

تولیدات گروه صنعتی بتن خلاق
در عرصه افزودنی های بتن دکوراتیو به شرح زیر می‌باشد:

پودر سخت کننده رنگی بتن

این محصول به صورت تک جزیی است که به روش خشک پاشی روی بتن تازه پاشیده می شود. این محصول برای سطوح بتنی یکدست صیقلی و یا دکوراتیو با مقاومت بالای مکانیکی بالا به منظور مقاوم سازی در برابر سائیدگی و ضربه قرار می گیرید. تکنولوژی DoubleCone در تولید پودرهای سخت کننده گروه صنعتی بتن خلاق سبب کیفیت به مراتب بسیار بالاتر نسبت به سایر مصالح مشابه بازار، گردیده است.

دانلود کاتالوگ

الیاف بتن

الیاف بتن در انواع مختلف جایگزین بسیار مناسبی بر آرماتوربندی در صنعت کفپوش های بتنی می باشند. الیاف بتن با ایجاد یک شبکه مولکولی بسیار قوی مانع از ایجاد ترک های مویی بر روی سطح بتن می شوند و نهایتا سبب افزایش مقاومت سطح بتن می گردند. امروزه الیاف بتن جایگزین بسیار مناسبی جهت مسلح نمودن بتن می باشد.

دانلود کاتالوگ

سیلر بتن

این محصول جهت براق نمودن سطح نهایی بتن دکوراتیو و همچنین تثبیت کننده رنگ سخت کننده بتن می باشد. براي محافظت از سطوح داخلي و خارجي نیز در برابر عوامل جوي مي توان از اين محصول استفاده کرد .

دانلود کاتالوگ