بتن سخت صنعتی کفپوشی پولادین!

کفپوش‌های بتن سخت ضدسایش، محصولی بر پایه مواد معدنی، دانه های فلزی،میکروفایبرها و رنگ دانه‌های ارگانیک است. پودر سخت کننده علاوه بر خاصیت ضدسایشی سطح بتن، با تنوع رنگی از لحاظ بصری جلوه خاصی به محیط می‌دهد. پس از آماده کردن زیرسازی و تحکیم گرفتن و هم چنین آرماتوربندی (در صورت نیاز و بسته به کاربری و شرایط پروژه)، عملیات قالب بندی انجام می‌گیرد. تامین بتن با عیار حداقل 300 (ترجیحا بتن آماده) و مسلح به الیاف بتن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پس از تخلیه بتن و تسطیح اولیه، پودر سخت کننده رنگی بر روی سطح بتن تازه پاشیده می‌شود و توسط ماله پروانه‌ای پرداخت می‌گردد تازمانی که سطح کار کاملا صیقلی گردد.

چرا بتن سخت صنعتی را انتخاب کنیم؟

بتن سخت، اقتصادی‌ترین کفپوش دکوراتیو

امروزه بحث اقتصادی پارامتر بسیار پر اهمیتی در صنعت ساختمان می‌باشد. از سویی دیگر زمان اجرای عملیات عمرانی نیز از مشخصه‌های حائز اهمیت است. بتن سخت صنعتی مقرون به صرفه‌ترین کفپوش بتنی است که با سرعت بسیار بالایی اجرا می‌گردد.
وجود این ویژگی‌های مهم سبب رویکرد متخصصین و معماران داخلی به این محصول شده است.

سطحی یکپارچه مناسب برای کارخانجات صنعتی، فضاهای داخلی دکوراتیو و زمین های ورزشی

سطحی یکپارچه از بتن سخت صنعتی، در قیاس با سنگ، ویژگی دیگری از این محصول است که سبب می شود به جهت یکپارچگی و نداشتن بندکشی در برابر سرما بسیار مقاوم باشد.
یکپارچگی سطح مشخصه بسیار مهمی در محوطه کارخانجات صنعتی، نیروگاه‌ها، انبار صنایع، و سوله‌ها می‌باشد که به همین جهت در این موارد بتن سخت صنعتی بهترین پیشنهاد است.
به جهت اکسپوز بودن مصالح بتنی، امروزه در فضاهای داخلی هم چون کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها و پارکینگ‌های طبقاتی نیز بتن سخت صنعتی برترین گزینه اجرایی می‌باشد.

فواید بتن سخت صنعتی

بتن درجا بدون درز و سطحی یکپارچه

آمیزه ای از رنگ و طرح های متنوع براساس نظر مشتری

سرعت اجرای بسیار بالا

با دوام بسیار و مقاوم در برابر سایش

پروژه‌های اخیر بتن سخت صنعتی…