معماری خلاقانه با محصولات دکوراتیو بتنی!

طی چند سال اخیر المان بتنی و اکسسوری‌های بتنی در دکوراسیون فضاهای مدرن جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند و به جهت سادگی و رنگ خنثی بتن قابل هماهنگی با هر فضایی می‌باشد.
گروه صنعتی بتن خلاق به پشتوانه تجهیز کارگاه‌های تراشکاری و قالب سازی و هم چنین بهره‌مندی از تکنیک نوین پرینتر سه بعدی گام‌های بلندی در مسیر تولید قطعات بتنی خاص و مدرن برداشته است و امروزه به همت نیروهای خبره و کارگاه‌های مجهز، طراحی و ساخت قالب قطعات دکوراتیو را در دستور کار قرار داده است.

المان بتنی

چرا اکسسوری‌های بتنی را برای طراحی دکوراسیون خود انتخاب کنیم؟

المان بتنی

قطعات بتنی، منحصر به فرد و سفارشی سازی شده با نظر مشتری

دامنه تولید المانهای بتنی به جهت تنوع طرح، رنگ، ابعاد و کاربری محصول بسیار وسیع می‌باشد. لذا محصولات دکوراتیو بتنی کاملا بر اساس سفارش مشتری ساخته می‌شوند.
پس از ارایه ابعاد و طرح پیشنهادی المان مورد نظر توسط مشتریان، با استفاده از نرم افزارهای تخصصی طراحی اولیه انجام می‌پذیرد. با توجه به طرح پیشنهادی، شیوه قالب سازی (فلزی، چوبی، پرینتر سه بعدی و یا …) انتخاب شده و نهایتا قالب طرح آماده می‌شود. سپس ساخت المان توسط بتن سبک انجام شده و عملیات پرداخت و در صورت نیاز رنگ آمیزی انجام می‌پذیرد.

اکسسوری‌های بتنی برگرفته از طبیعت و سازگار با محیط زیست

بتن ماده‌ای است که در طول تاریخ همواره در صنعت ساختمان همراه بشر بوده است. این محصول برگرفته از مواد اولیه‌ای هم چون سیمان و ماسه و … می باشد که کشور ایران غنی از این نوع معادن می‌باشد.
کلیه المان‌های بتنی برپایه بتن سبک و کاملا سازگار با محیط زیست می‌باشد.

المان بتنی

المان بتنی در صنعت نورپردازی

گلدان‌های بتنی

المان بتنی دکوراتیو داخلی